יעלון: קרי משיחי ואובססיבי

    אבי יעקב No Comments on יעלון: קרי משיחי ואובססיבי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתון "ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר כי שר הביטחון משה יעלון תוקף את ג'ון קרי בחריפות בשיחות סגורות ואומר כי הסיכוי היחיד של ישראל לשבת בשקט הוא אם קרי יזכה בפרס נובל ויניח לנו. "אבו מאזן חי וקיים על חרבותינו. ברגע שנעזוב את יהודה ושומרון הוא גמור. למעשה, כל החודשים האחרונים לא מתקיים משא ומתן בינינו לפלסטינים – אלא בינינו לאמריקנים. הדבר היחיד שיכול 'להציל' אותנו הוא שג'ון קרי יזכה בפרס נובל ויניח לנו במנוחה".

    "אני האגוז הקשה לפיצוח. אין בכלל משא ומתן עם הפלסטינים. האמריקנים מנהלים משא ומתן איתנו ובמקביל הם נושאים ונותנים עם הפלסטינים. לפי שעה, אנחנו הצד היחיד שנתן משהו – שחרור רוצחים – ואילו הפלסטינים לא נתנו דבר".

    שמעון שיפר, הכתב הפוליטי הבכיר שחשף את הדברים מציין כי גם את תוכנית הגנרל ג'ון אלון שיחד עם 170 מומחים בנתה את ההצעה לגבול מזרחי שקט לא קיבל יעלון. "הצגתם לנו תוכנית שמבוססת על טכנולוגיות מתוחכמות, לוויינים, סנסורים, חדרי מלחמה עם מסכי טלוויזיה – בלי נוכחות בשטח של כוחות שלנו. ואני שואל אתכם – איך הטכנולוגיה תענה על מה שיקרה אם חוליה של סלפים או של הג'יהאד האיסלאמי תנסה לבצע פיגוע טרור נגד יעדים בישראל? מי יטפל בהם? איזה לוויינים יטפלו בתעשיית הרקטות שמתפתחת בשכם ושישוגרו לעבר תל אביב והמרכז? ברצועת עזה כבר מחזיקים ארגוני הטרור אלפי טילים שמכסים את מרכז הארץ. ארגוני הטרור הללו העבירו ידע וטכנולוגיות לייצור טילים לגדה" שאל יעלון את האמריקאים.

    יעלון הטעים על חשיבות ההכרה של הפלסטינים במדינת ישראל. "אם בדבר הזה לא יחול שינוי הרי שאין שום משמעות ללוויינים והסנסורים שהאמריקנים מציעים. הילד בן חמש עם חגורת נפץ ימשיך לנסות לפגוע בנו כשיגדל".

    ח"כ מוטי יוגב בירך את דבריו האמיצים של יעלון ואמר "אני מחזק את ידי שר הביטחון ואת ידי ראש הממשלה על עמידתם האיתנה על שלמות ארצנו וביטחוננו. הגיע העת לומר גם לארה"ב ידידתנו שאימצה את מדיניות אש"ף ותומכת במדינה הפלסטינית, שמודל שתי המדינות לשני עמים מבוסס על תפיסת עולם אנטישמית, כך גם אמונת השמאל הישראלי ברעיון זה אינה רואה את המציאות נכוחה. פיתרון שתי המדינות לשני עמים הוא הפיתרון המסוכן ביותר לישראל. הוא זה שעלול להביא אותנו לאיום דמוגרפי של הגירת אלפי פליטים לשטחי יהודה ושומרון והמשך מלחמתם בנו. דווקא ריבונות ישראלית ביו"ש, ובשלב א' בשטחי C, וחזון המדינה האחת, הוא זה שיבלום את הסחף הדמוגרפי ויביא ביטחון יציבות ושלום לאזור זה שבמזרח התיכון."



    0 תגובות